21.1.2019

 

Чому кожної весни асфальт спливає з доріг? Управління проектами з NORA

Як за цифрами з відкритих даних побачити стан та проблеми проектів(капітальний ремонт доріг)  КК Киівавтодор

 

Доводимо: Чому кожної весни пливе асфальт?

 

З чого має починатися прийняття будь – якого управлінського рішення? З аналізу актуального стану.

В управлінні будівельними проектами - з аналізу актуального стану по проекту.

🔥А чи вміємо ми робити такий аналіз? 

🔥Які саме показники потрібно аналізувати? 

🔥Як їх оцифрувати, як їх прочитати та зрозуміти? 

🔥Про що вони свідчать?

🔥Чи є в проекті проблеми, де саме? 

🔥Ми не встигаємо по строках? На скільки? По яких роботах? 

🔥Які роботи створюють критичний шлях проекту? 

🔥Куди зараз направити зусилля? 

🔥Де бракує ресурсів, а де їх надлишок?

На ці питання можна отримати відповідь після правильного аналізу даних:

Обробивши дані алгоритмами ми візуалізували їх на DashBoard і отримали непогані уявлення, але як ними користуватися?

1. Ми бачимо Всі дані КП Киівавтодор як замовника

2. Матриця справа відображує в базовому представленні помісячно та порічно кількість зареєстрованих документів, але виділивши Статус система відображує вже кількість об'єктів, де можна простлідковувати тренди. Наприклад, коли починаються роботи, коли завершуються. 

3. Фільтри Статус:

Будується - всі зареєстровані документи для початку робіт

Збудовано - введення в експлуатацію об'єкту

Зміна даних - будь-яка зміна у дозвільних даних

4. Назва: "Проектувальник" в базовому представленні відображує рейтинг проетних організацій що виконують роботи

5. Назва: "Підрядник" в базовому представленні відображує рейтинг підрядних організацій що виконують роботи, що дозволяє відслідковувати з якими компаніями в основному працює замовник. Виділивши підрядника DashBoard відфільтрує дані про всі об'єкти з данним підрядником.

6. Мапа: інтерактивна мапа що візуалізує адреси об'єктів, на які зареєстровані дозвільні документи

 

Нові проекти, що ініціюються ми можемо побачити зробивши фільтр статусу: Будується

А введення в експлуатацію ми побачимо при зміні статусу на "Збудовано"

Таким чином ми бачимо закономірності, що повторюються щорічно, та відсутність робіт у деякі роки.

Проекти з Капітального ремонту повинні реєструватися в тер.органі ДАБІ і як на початок робіт так і завершення

У разі якщо реєстрація відбувається невчасно, замовник не підготував документацію і ця інформація була закрита, то сьогодні ми можемо з допомогою NORA візуалізувати і побачити помилки:
1. Пік отримання дозволу в серпні
2. Дозволи взагалі не беруться
3. Персональну відповідальність за якість ніхто не несе
4. Гроші освоюються в порушення законодавства

Також нам необхідний план для визначення критичних термінів на :

Для контролю та планування бюджетів і фінансів є відкритий бюджет кожного міста https://openbudget.gov.ua

З аналітики відкритого бюджету ми можемо прогнозувати дефіцит чи профіцит коштів для оплати чи закупівлі матеріалів та слідкувати за трендами, що повторюються.

Тому ми окрім відкритих даних про кошти:

ми отримаємо якісні ремонти при правильному управлінні та координації з всіма учасниками.

Для контролю строків таким чином можуть стати у нагоді аналітичні данні візуалізовані в DashBoard для кожної компанії будівельного ринку - http://nora.in.ua

Для планування і управління ресурсами: машинами і механізмами, людськими  - звичайно комунальні підприємства(чи коменрційні) зі штатом

Для контролю тендерів ми можна використовувати https://clarity-project.info

Для контролю якості www.costukraine.org

 

 

Тому використовуючі відкриті дані для управління проектами ми зможемо недопускати помилки та своєчасно планово виконувати роботи зі своєчасним фінансуванням.

Ці дані корисні для керівництва міста, оскільки візуалізують досягнення, за час управління кожним мером. 

Для коменційних компаній - це сучасний інструмент промислового шпигунства за конкурентами.

Вдосконалюйтеся та успішно реалізуйте масштабні проекти!

Цей NEW фокус зору на проблему доріг та один з варіантів системного вирішення ситуації з капітальними ремонтами.